torsdag den 26. januar 2012

Så er der gang i lapperne igen...

Det sidste stykke tid har jeg mest strikket og hæklet, så jeg har ikke rigtig haft gang i sytøjet, men nu sker der noget på den front igen. Har skåret ud og riet på pap...
...til en brødbakkeserviet, hvor hele motivet er en stor stjerne, men ser man lidt nærmere efter, så... 

...er der også 4 mindre stjerner.
Nu er der bare tilbage at sidde og hygge med at at sy alle delene sammen osv...

Det betyder heldigvis ikke, at jeg ikke kan fortsætte med andre syslerier. Det er mest spændende at kunne skifte mellem forskellige håndarbejder, så man ikke kører helt sur i de større og tidstrævende projekter. :) 
Hækletøjet på billedet herover, skal blive til en stor oval dug, som jeg har set på Marianne's blog om håndarbejde og interiør
Færøtrøjen, som er til min søn, har samme stjernemønster som den, Sofie Gråbøl havde på i TV-serien Forbrydelsen. Den var fra Guðrun & Guðrun

Ønsker jer alle en fantastisk god aften!
Knus


6 kommentarer:

  1. Hej vad flitig du är! Lapptäcksservetten blir ju urläcker. Den ovala duken, är det rosmönster?
    Tröjan måste din son bli jätteglad över!
    Kram Marie1

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for det, Marie! Jeg synes også selv, at den ser ud til at blive rigtig flot. :) Dugen har rosenmønster, hvilket jeg er meget glad for. ;) Det kommer til at tage lidt lang tid at hækle den færdig, da jeg er nødt til at passe på ikke at hækle for længe ad gangen pga. et skadet håndled.
      Ha* en god aften! Knus fra Anna Berit

      Slet
  2. Wow.....skal si du er flittig ja.
    Her var det mye fint både med søm, strikking og hekling.
    Jeg liker også å ha flere ting å holde på med for jeg
    blir fort lei hvis jeg bare har en ting å holde på med.
    Ønsker deg en flott helg:)

    SvarSlet
  3. Tusen takk for fine ord hos meg.
    Så mye fint du lager Anna Berit.

    Ha en flott helg

    Klem Bente

    SvarSlet
  4. Hei Anna Berit. Så flink du er med håndarbeid! Jeg er helt imponert:)Gleder meg til å se det ferdige resultat:) Ønsker deg en god og kreativ helg. Klem Ellen.

    SvarSlet
  5. Så mye fint du lager nå!
    Håndsøm er jo så koselig å pusle med..Gleder meg til å se brikken ferdig! Lekkert mønster på genseren også ;) Og heklet duk på gang også.. Deilig å ha litt å bytte på ;)
    klem Laila

    SvarSlet