lørdag den 2. juli 2016

Strikketaske

Har syet denne søde og praktiske taske til strikketøj
Mønstret Strikke "dille" har tre forskellige størrelser, hvoraf den mindste er en kurv og det er den, jeg har lavet.

Jeg syede en hank af gjord på og det blev en lille, men alligevel rummelig taske til strikketøjet. Denne er til én, der "kun" strikker sokker, så den er skulle ikke være for stor.
.
De runde "huller" er lommer til f.eks. strikkepinde, mønstre eller andre "lange" ting, men er selvfølgelig også gode til småting. Taskens yderdel og inderdel er ens, så der er tre lommer såvel indeni som udenpå. 
Der er gået lidt tasker i den for tiden, så der kommer snart en mere. ;-) 

Med de bedste ønsker om en dejlig weekend til dig, der kigger herind på bloggen


2 kommentarer:

  1. Kjære Anna Berit !
    Så koselig med innlegg fra deg igjen .
    For en herlig strikketaske !!! Virkelighet god ide .
    Håper du har det bra !
    Jeg er en dårlig bloggevenn for tiden ...uff ..pausen ble lengre enn jeg hadde tenkt.
    Dagene går med til ekstra jobbing ,hagekos og besøk av slekt og venner .
    Vi hadde en fin tur til Danmark og været var strålende .
    I dag venter jeg yngste datter m.fam hjem på ferie , de blir her 11/2 uke før også de drar en tur t Danmark .
    Jeg skal jobbe 3 uker til før ferien starter .
    Været har vært litt surt og kaldt i det siste , så håper på finvær igjen snart .
    Men alt er bra !!!

    Ha en fortsatt fin sommer !!
    Sommerklem fra Annee

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet