søndag den 18. november 2012

Tæppe - Prins Faisal

Der har været gang i symaskinen her på det sidste. :-) 

Det har bl.a. resulteret i dette (næsten færdige) tæppe. 


Jeg har blandet forskellige mønstrede stoffer fra min samling, som jeg ellers ikke havde forestillet mig at sætte sammen. Men mikset med det sorte stof kan næsten alt passe sammen. :-)
Nu bliver tæppet lige liggende til julen er overstået, inden jeg begynder at quilte og montere det med en passende kant. 

Ønsker jer en god søndag!
Knus fra






3 kommentarer:

  1. Kjære Anna Berit. For et fantastisk vakkert teppe! Det må ha vært stort arbeide. Jeg er meget imponert det er bare rålekkert!
    Jeg fikk en slik god english cottage følelse av de flotte mønstre på tekstiler som du har brukt:)Et kunstvek av et håndarbeid <3
    Og så vil jeg gjerne takke for din utrolig søte hilsen til meg <3 Du er bare såå god min venn!
    Ønsker deg en trivelig helg. God klem til deg:)

    SvarSlet
  2. Hei!Så koselig at du fant veien inn til min blogg!:)
    Så utrolig flink du er!Jeg ønsker å lære meg å sy en dag!Ser kjempegøy ut!(Har bare sydd noen småting for hånd jeg...)
    Ønsker deg en nydelig helg!God klem fra Camilla:)

    SvarSlet
  3. Kjære Anna Berit.
    Et riktig GODT NYTT ÅR ønsker jeg deg .
    Takk for følget i året som har gått og takk for fine kommentarer.
    Jeg gleder meg til å titte innom deg i året som kommer ..
    gleder meg til å se mer av dine fantastiske håndarbeider.
    Klem fra Anne

    SvarSlet